זר מתוק תל אביב

זר מתוק הכוונה היא שיוצרים זר באופן אומנותי שאינו עשוי מפרחים אמתיים אלא, מורכב מדברי מאכל מתוקים אשר עטופים בניירות צבעוניים, כגון: שוקולדים בצורות מיוחדות של פרחים ולבבות וסוכריות בצורות שונות ומתוקות. בשנים האחרונות כבר יותר נהוג לחגים מסוימים כמו גם לאירועים מרגשים כמו יום האהבה להביא זר מתוק ולא את הזר המסורתי מהפרחים המוכרים לכולם. זר מתוק תל אביב מקבל משמעות שונה מכיוון, שהוא מסמל אהבה ומתיקות בתוך זוגיות וקשר לאו דווקא בין בני זוג אלא גם בין חברויות טובות.

ברחבי הארץ לרוב יהיה ניתן למצוא זרים מתוקים ברחבי הקניונים ימצאו דוכנים מרשימים מלאים בכל המתוק שרק אפשר לבקש. כמו גם יהיה ניתן למצוא זרים מתוקים ברחבי האינטרנט ולבצע הזמנות ישירות לבית של הבת זוג או של החברים. בתל אביב אחת הערים הכי תיירותיות את זרי הפרחים המתוקים יהיה ניתן למצוא כמעט בכל מקום ולאו דווקא בקניונים הגדולים והמוכרים. זרים מתוקים ימצאו גם בחנויות פרחים רגילות ותינתן האופציה להרכיב את הזר המתוק שלכם גם שם.


היופי בזרים מתוקים, שניתן להרכיב את הזר לפי בקשות מיוחדות וממש כשם שהנכם מרכיבים זר רגיל של פרחים ובוחרים את צבע הפרחים המועדף עליכם כך, גם תוכלו לבחור את סוג השוקולד שיהיה בתוך האריזה בין אם הנכם רוצים שוקולד חלבי או מריר לבין אם תרצו סוכריות בצורות וכמובן שהצבעים הנבחרים גם יבחרו על ידכם. כמו כן, תוכלו גם להזמין זרים שבעלת הדוכן או החנות תבחר להרכיב מה שבטוח שמתוק הזר בטוח יהיה.